ATIBA AG in Ittigen

Images ATIBA AG
1 Image

ATIBA AG

untere Zollgasse 136
3063 Ittigen

Hourly rate from CHF 100 to CHF 250. Areas of Prac...

Prices / Hourly rate:

from CHF 100 to CHF 250

Areas of Practice:

Management Accounting
Tax Advice
Audit
Human Resources Administration
Corporate Domicile
Consulting Services
Organizational Consulting
Company Incorporation
Property Management
Audit
Payroll Accounting
Further Information: \"Success is in h...
Languages: German, French, English
Member:TREUHAND | SUISSE

\"Success is in having exactly the skills you need right now.\"

The last 1 of total 1 reviews of ATIBA AG:

Date 29.02.2020

Review from 

as in every service company, satisfaction depends on the staff. after our contact person quit and left the company, the services became more expensive and worse. documents were requested several times, information could not be given in some cases, prices for a simple tax return increased by approx. 50%. unacceptable. unfortunately, we can no longer recommend this company as a trust company.

Response from ATIBA AG:
Gerne nehmen wir Stellung zum obigen Feedback Der Absender ist uns bekannt. Die nötigen Diskussionen mit ihm wurden bereits vor längerer Zeit geführt. Wir sind im Grundsatz froh, dass das Mandat aufgelöst wurde. Es kann sein, dass nicht immer alles rund läuft und wir gestehen Fehler auch gerne ein. Im vorliegenden Fall wird hinsichtlich Verständnis für die Zusammenarbeit zwischen Klienten und Treuhänder zu viel einseitig aus dem Kontext gerissen. Schlussendlich trägt der Kunde Mitverantwortung für korrekte und vollumfängliche Dokumentationen. In diesem Sinne sind die gemachten Äusserung wohl auch ein Teil von Unverständnis und durchaus zu einseitig gefärbt. Die gemachte Rezension bestätigt uns in der Wahrnehmung, dass eine weitere Zusammenarbeit mit dem Kunden nicht zielführend und unter gegebenen Umständen kaum möglich gewesen wäre. Markus Gehri dipl. Wirtschaftsprüfer, Partner Daniel Steiner Treuhänder mit FA, Partner

    close
    close
     
    close
    close
    close
    close
    close